100 trucs pour...

Faites savoir vos exploits!!^^

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-03-2008 20:46:13

PyRo Zuc@Sky
Administrateur

Expressions qu'on aime pas entendre dans un bloc opératoire

1. Docteur, vous avez bu ?
2. Ca veut dire quoi la ligne horizontale ?
3. J'ai fait tomber ma Rolex...
4. Ca fait quoi si j'appuis là ?
5. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut !
6. Cœur....trèfle, pic, j'ai gagné !!!
7. Tu crois que si j'enfonce ma main par là, elle ressort par sa bouche ?
8. Bordel, j'y vois rien !
9. Bon allez on se grouille, je vais au ciné dans 10 minutes.
10. Fallait le couper ce truc, ou pas ?
11. Les mecs, j'ai une mauvaise nouvelle : on a coupé la mauvaise testicule...
12. Il manque un truc...
13. Soit ce mec a avalé une grenade, soit on l'a vraiment amoché.
14. On parie 5$ que je le recouds les yeux fermés ?
15. Docteur arrêtez de jouer avec l'interrupteur !
16. J'en ai déjà tué trois aujourd'hui...
17. Je suis vraiment un chirurgien de merde...
18. Y'a mon portable qui sonne !
19. C'est quoi ces instruments Fisher-Price a la con ?!
20. He, les mecs, écoutez moi cte blague...
21. Attends deux secondes, je vais pisser, essaye de pas le tuer...
22. T'as recousu avec ma main dedans, ducon !
23. Non, nON NE VOMIT PAS DEDANS !
24. C'est quoi qui fait du bruit dans son intestin ?
25. Referme-le, on s'est trompé de patient...
26. Où sont mes clefs ?
27. La tête qu'il va faire quand il verra qu'on lui a recoud la bouche !
28. Il est passé où le cœur ?
29. Y'a plus de place à la morgue, alors pas de conneries...
30. On va dire quoi à sa famille ?
31. Il est vachement amoché !
32. Sortez-moi toutes ces putains de vaches !
33. Je sais même pas ce qu'il faut faire !
34. Le cardiogramme a plus de piles...
35. Sharon, tu marche sur le tube !
36. ZzZzZzZzZzZzZZzzzz
37. Sortez ce chat dla, bordel !
38. ATCHOUM ! Merde, lavez-moi ça...
39. Je ne vois pas l'intérêt de le soigner, il crèvera bien un jour, comme tout le monde !
40. Il aurait vraiment pas du emmerder ce lion
41. Ta gueule, je regarde la TV.
42. Ca, ça devrait pas être ici...
43. Eteins cette putain de cigarette !
44. Ca ressemble à un foie, ça ?
45. C'est vraiment rouge le sang !
46. Ne confonds surtout pas mon cheeseburger avec ce coeur...
47. On est obligé des se taper toute la famille du mec dans la salle ?
48. A quoi il sert ce marteau ?
49. Il coupe pas ce putain de scalpel ! Passe moi une scie...
50. Arrête de lui faire des gilis !
51. Ca lui apprendra à jouer avec des sabres.
52. Tu crois qu'il va remarquer qu'il lui manque ses bras ?
53. Je sais pas ce qu'il a bouffé ce mec, mais en tout cas il a rien chié...
54. Une guitare électrique dans le cul ? Comment il a fait ça ?
55. Qui a pété ?
56. Arrête de jongler avec ses intestins, faut les remettre...
57. T'as fait tomber quoi ?
58. T'es sur que tu es allé en école de médecine, toi ?
59. C'est pas normal, ça...
60. Tiens, si je cousais mes initiales, pour déconner... ?
61. La tête qu'il va faire quand il va voir qu'il a deux mains droites !
62. Nan, nan, il va très bien...c'est son cœur qui bats plus...
63. Regardez, je fais du saut à l'élastique avec un intestin grêle !
64. Crache ce putain de chewing-gum ! Mais non ! Pas dans son ventre !
65. J'ai jamais vu autant de sang ...
66. Bon aller, on y va à la hache !
67. Eh, regardez, j'opère avec les pieds !
68. Alors comme ça il a reçu un piano sur la gueule ?
69. Comment on fait pour opérer ?
70. Il vient de quelle planète celui-là ?
71. Aller toutou, rends-nous ce poumon, on en a besoin.......méchant toutou !
72. « Allô ? je peux pas parler là... »
73. J'ai jamais vu un bordel pareil...
74. Qui a éteint la lumière ?
75. Achève le.
76. Pourquoi y'avait une araignée la dedans ?
77. Courage, encore 26 heures d'opération !
78. Pourquoi il a les yeux ouvert le patient ?
79. Il est parti pour un monde meilleur...
80. C'est fini, on peut plus rien faire...
81. J'ai vraiment pas de bol aujourd'hui !
82. De toute façon, je l'aimais pas ce type.
83. Viens on lui fait une piercing à la........
84. Il avait qu'à pas s'asseoir sur ce cactus.
85. Comment ça y'a plus de morphine ?
86. Infirmier, ramassez-moi ce foie, et remettez-le SVP...
87. T'a coupé la mauvaise artère...mais il risque pas de s'en rendre conte, il est mort...
88. On avait plus de fil pour le recoudre, on a mit une fermeture éclaire...
89. J'ai oublié mes lunettes...
90. Vite un glaçon !... -un glaçon, mais pourquoi faire ?... -ben, pour mon whisky....
91. Infirmier, arrêtez vos conneries, la morphine, c'est pour le patient !
92. Pas besoin de refermer, si il est mort ?
93. 99ml/g de morphine, 22mg/s de Co2Al² ( ?), un menu maxi best of et des frites
94. Ouvrez les yeux, docteur !
95. Eteins ce putain de discman avant que tu finisses encore pire que ce type là !
96. Fouillez les poches...
97. Encore 5 minutes et ça sera plus une opération, mais une autopsie !
98. Bon, quand est ce qu'il crève ?!
99. Ah Ah ! j'ai gagné mon parie, t'a pas réussi a opérer les yeux fermés, donne les 5$ !
100. THE END

#2 29-04-2012 05:09:32

uu798
Nouveau membre

Re: Expressions qu'on aime pas entendre dans un bloc opératoire

A set of ray ban will be the ultimate comfort cheap designer sunglasses and pampering you'll be able to present your eyes. From the classic aviators towards the a lot more contemporary choices from Ray Ban, every pair is practically irresistible. In order to save time and income replica sunglasses wholesale the majority of us like to store ray ban uk via the internet for every little thing we fancy.
With all the designer brands obtainable on oakley polarized sunglasses sale the internet at this time, it can be but apparent to be scared of inexpensive imitations and complete rip offs!In case you end up with a knock off ray ban sale, the excellent and eye protection won't polarized oakley sunglasses be what you paid for.

#3 31-05-2012 09:12:40

nike neels
Invité

Women Nike Jordan Heels And nike high heels In nikehighheelstop2012 Shop Lead Fashion Trend,jordan heels sale at the cheapest price in the internet.Free Shipping!

#4 07-08-2012 10:23:09

Rolex Watches
Invité

Those kin contradistinctive Fake Rolex additionally appreciate your underwear suited imprint random of. ; however ,, we tak replica rolexe it never head how alive with days to weeks these gravy train seal ad hoc they are tidily advertising event exquisite cupcakes! However trivial is often a gospel of the causation rolex replica of which for frequent relatives are struggling during prospect lonely, replica watches renounced of them individual watches great awash fee tags that rolex replica watches bequeath concervation these kinsfolk recognizable tuck away touch greatly of these vigor of art.

#5 14-09-2012 03:58:01

yong01
Membre

party. Identical techniques can be used to create bracelets and anklets short summer dresses short summer dresses . cocktail dress cocktail dress  http://www.isdress.org/images/thumbnails/motherofthebridedresses/2757_6280.jpg  You have only to twist together bare wire and beaded wire to make a nice combination or create attractive wire shapes with only a pair of needlenosed pliers. You just need to integrate a nice object that fits and make certain loops in the wire and create your own magnificence bracelet. It does not matter whether you are a teenager or an adult purple flower girl dresses purple flower girl dresses , you may have a lot of fun making jewellery prom dress stores prom dress stores . It is too a excellent activity for whole families and a creative way to entertain girls at a birthday party halter neck summer dresses halter neck summer dresses . It is a nice way to create the pieces of jewelry that go with the things you wear. What is more significant in creating your own jewelry is that it's a real expression of your creative side. We are specialized at fashion business including clothing

#6 03-10-2012 13:23:33

ussioning
Nouveau membre

All of us understand that air max shoes are a lot more comfortable than other kinds of shoes because of the speical air massage designed in best and the below of shoes. In line with the relevant reports, Buy Nike Air Max Shoes first take use of the Air Sole shock technology which can boost the antiknock characteristic to an extremely big extent. Apart from, the weight of shoes will also be decreased. Probably the most crucial factor is the fact that Nike Air Max Sale appears to grow to be 1 from the most prominent marks of sports shoes at the moment.
It truly is believed that a pair of wonderful shoes will do a fantastic support to your workout in our daily lives. Our feet need adequate space and air to relax through the sports. Alternatively, Air Max shoes might be stretchy that make our feet feel extremely comfortable even the exercise is really scorching. It truly is stated that the design of Air Max shoes also play a great stability function within the basketball field. These types of shoes could offer people using a high level protection from huge attack, for example Air Max 90 Hyperfuse, Nike Air Max 2012 Mens, Nike Air Max 2012 Womens, Nike Air Max 2011 Mens, Nike Air Max 2011 Womens, Nike Air Max 2010 Mens, Nike Air Max 2010 Womens, Nike Air Max 2009 Mens, Nike Air Max 2009 Womens, Nike Air Max 95 Mens, Nike Air Max 95 Womens, Nike Air Max 90 Mens, Nike Air Max 90 Womens, Nike Air Max 180 Mens, Nike Air Max 24-7 Mens, Nike Air Max 24-7 Womens, Nike Air Max 360 Mens, Nike Air Max 87 Mens, Nike Air Max 87 Womens, Nike Air Max 89 Mens, Nike Air Max 91 Mens, Nike Air Max ACG Mens, Nike Air Max Classic BW Mens, Nike Air Max Classic BW Womens, Nike Air Max Griffey Mens, Nike Air Max Kids, Nike Air Max LTD Mens, Nike Air Max LTD Womens, Nike Air Max Terra Ninety Mens, Nike Air Max Skyline Mens. This can be the purpose why an increasing number of people. start to select the Air Max shoes than other shoes right now.

#7 19-12-2012 07:41:29

coach outlet online
Invité

Shades or sunglasses are getting imperative. They are not anymore the part of optional list today. For both genders, the sunshades this annual are like an embarrassment of riches.This annual, trends are full of anticipation. Retro has hit back with vengeance and all kinds of sizes have made their way back in fashion. This classical look has been deeply influenced from the time of 1960 and a decade ahead. Though black is the louis vuitton outlet online conventional choice of color, those mesmerized coach factory outlet online by the flamboyance of youth are experimenting with multi-flash lenses. Both with catwalks and sidewalks, the retro look is seeping into the common conscience. An eminent one to watch out is the translucent frame in white.

Conventionally bent Chanel and Prada are calling it COLORS and are inclined towards shying away from the usual coach handbags outlet black and silver this year. Well established designers will look to make prints of animals, polka, checkered squares and coach outlet online paisley on the frames. This will go a long way in bringing your scarf and handbag in sync with the sunglasses. The wrap-around frames will be just as hit this annual as they show the contours of facial bones in a very nice way.

Sunglasses are necessary to protect our eyes from harmful ultraviolet rays (to know if coach outlet online a pair of glasses provides this check the label). Sunglass lens are made of either glass or plastic and it comes in a variety of styles like wraps, shields, aviators and clip- ons. We all know that the right pair of sunglasses can add Coach Factory Online instant glamour and chic to any look. Here is a guide to choosing the right style of sunglasses to make you look great.

It is important that you choose sunglasses based on the shape of your face. Louis Vuitton Purses Select a pair that is opposite its shape. If you have a round face don’t select round glasses because it would make your coach outlet store online face look fuller. Sunglasses in geometric shapes, ovals, shields, wraps and angular frames would suit anybody with a round face. You should choose frames that would make your face look thinner.Round frames would suit those with a thin or angular face. If you have an oval face, wide frames would look best.

While it is true that there are a lot of trendy glasses nowadays like the oversized ones, don’t go buying them just because they are the latest trends. Go for the sunglasses that suit your face shape.It doesn’t necessarily mean that the shade of your sunglasses should match the color of the outfit you are wearing. Sunglasses in a single shade would most likely match any outfit. Choose a shade that would bring out certain colors in the clothes that you are wearing. Choose a shade in sunglasses that coach outlet online would also break the monotony in the color of your clothes.

It is important not too spend too much on sunglasses. You can have two or three designer brands which may be expensive but you can still find cheap ones that look good as well. If you aren’t sure www.louisvuittonpursebag.com yet if a particular pair of sunglasses would suit you or not choose to buy the discount ones. It is best that you invest in sunglasses that are classics and will never go out of style. For those that are just the fad, don’t spend too much on it for it will just soon end up in your drawers. If you are the tech-savvy individual and you enjoy listening to music, there are sunglasses that incorporate an MP3 player with it.In conclusion choose sunglasses that would flatter your face and make you look fabulous.

#8 22-04-2013 05:52:55

chi flat iron
Invité

Not chi hair products only red [b][url=http://www.monsterbeats-usa.com]monster beats bottom christian louboutin boots shoes for men[/url][/b] christian louboutin shoes the beats by dre for cheap design chi flat iron for sale of one's variable christian louboutin [b][url=http://www.beatsbydreheadphones-outlet.com]beats by dre outlet bridal[/url][/b] faceted Bunch, strict gently change, can be of help young ladies excavating dre beats cheap cheap hair [b][url=http://www.beatsbydreheadphones-outlet.com]dr dre beats straighteners[/url][/b] as well beats headphones as a move monster beats cheap their cheap monster beats beats by dre custom own delightful, comfortable beats by dre cheap mont blanc [b][url=http://www.discount-christianlouboutinshoes.org/]christian louboutin bridal red bottom shoes for men pen[/url][/b] mont blanc pen and confident aspect to earn mont blanc a lot more please, function as a truly Belle "Variety Girl". christian louboutin bridal beats by dre cheap In the intimate winter monster beats cheap with the Belle take joy in sparkling your own! Experienced been Belle Form is actually wonderful! noise cancelling headphones Profitable associated christian louboutin bianca with cheap beats [b][url=http://www.beatsbydreheadphones-outlet.com]beats by dre outlet by dr dre[/url][/b] louboutin christian louboutin bianca less expensive chi straightener monster beats cheap Maximo Oliveros children's, expect to be the next thing very romantic have. beats headphones Great new placing buy [b][url=http://www.discount-christianlouboutinshoes.org/]red bottom shoes for men ergo baby carrier[/url][/b] Daphne D18 line of new products, in the fearless intake of hues, summer and spring mode surpass cheap [b][url=http://www.beatsbydrdre-2013.com]buy beats dre beats[/url][/b] all of the lovely women interesting goals. cheap mont blanc pen Some tennis shoes is actually vibrant using array cheap mont blanc pen of summer and spring mont blanc fountain pens patch, cheap beats by dre dr dre beats coloration impossible can not be remarkable seductively. Amazing joins, optimal version of set of footwear directly to chi hair straightener for sale bounce off of. Jogging shoes, cherish the one, also mont blanc offers dr [b][url=http://www.chiflatiron-straightener.com]chi flat iron for sale dre beats[/url][/b] the cheerful scenic appearance. Beyond the natural effectiveness with no fixtures, place hair straightener as becoming patient, has got a insightful lifetime.

Zhuzu not necessarily ahead of the lovely lady really cheap dr dre beats industry by storm joy and christian louboutin boots happiness, you should paying attention to moment, appearance has not yet switched! That includes Daphne 07 cutting edge beats by dr dre D18 order, the woman has to really compliment some of the young ones would certainly generate a fearlessly strode downward phone line! Very good graphic designers specifically designed fluid proverb sq . top, the trendy sand wedge mountain not to mention uppers shown gem stone thread design and development, answering the delicate magnificence, make sure you exhibiting a single, fantastic and big temperament. White color massive heeled, really design, variety ' and additionally Only reduce clasp, lean foot. Clothing properly chemise, can be very quite easy to agree with. The base taste OL essential units. Delivers 361 variety of greatest detail to your dance shoes, easily that has a many types of a 60 minute application. Similar to that of Capri denims, hose, miniskirts, fashionistas welcome alternatives

#9 18-05-2013 05:41:15

christian louboutin outle
Invité

beats by dre for sale, dr dre beats for sale, beatsbeats headphones for cheap, beats dr dre, ルイヴィトン ダミエ, dr dre beats, christian louboutin mens, beats, ルイヴィトン バッグ メンズ, dr dre beats headphones, beats by dr dre, dre headphones, beats by dr dre, christian louboutin shoes on sale, beats by dr dre on sale, nike factory outlet, cheap beats by dr dre, beats by dre on sale ルイヴィトン 財布,beats, beats by dr dre, cheap beats, ルイヴィトン 財布, dre beats, dr dre headphones, ルイヴィトン スピーディ, ルイヴィトン ベルト, dr dre headphones for cheap, beats, beats by dr dre, christian louboutin flats, nike clearance, coach オンラインストア, beats headphones, christian louboutin sneakers, beats by dre, beats by dr dre outlet, グッチ トートバッグ, cheap nike shoes, christian louboutin pumps, beats by dre outlet, beats by dre beats headphones sale, cheap christian louboutin shoes, beats by dr dre for sale, christian louboutin shoes, ルイヴィトン 激安, beats by dre outlet, dr dre beats, dre beats for sale, beats by dre for cheap, dr dre headphones sale, ルイヴィトン ベルト, dr dre beats on sale, christian louboutin sandals, beats headphones for sale, louis vuitton ショルダーバッグ, christian louboutin shoes sale, beats headphones outlet[/b[b]christian louboutin outlet, christian louboutin wedding shoes, beats by dr dre, ルイヴィトン ショルダーバッグ, christian louboutin men shoes, christian louboutin red bottoms, beats headphones, ルイヴィトン モノグラム, dr dre headphones, dr dre headphones, ルイヴィトン エピ, cheap nike shoes, christian louboutin sneakers, ルイヴィトン モノグラム, nike outlet, christian louboutin shoes on sale, dre headphones outlet, dr dre headphones, cheap nike air max, christian louboutin wedding shoes, dr dre headphones, nike store, cheap nike air jordan, red bottom shoes for women, dre beats, dr dre beats, dr dre beats for cheap, ルイヴィトン キーケース, cheap dr dre headphones, nike store, cheap red bottom shoes, cheap christian louboutin, cheap nike air max, christian louboutin heels, ルイヴィトン トートバッグ, dre beats headphones sale, nike outlet, discountchristian louboutin shoes, gucci メッセンジャーバッグ, beats headphones on sale, beats by dre dre beats outlet, dr dre beats, christian louboutin pumps, beats headphones, louboutin outlet, コーチ メンズ, beats headphones, christian louboutin heels, ルイヴィトン 新作, red bottom shoes for women, christian louboutin clearance, beats by dre, nike shoes sale, dre beats for cheap, cheap dr dre beats, beats by dr dre for cheap, christian louboutin daffodile, ルイヴィトン バッグ, beats by dr dre sale, dr dre headphones on sale, beats outlet, beats on sale, beats by dre headphones for cheap,dr dre beats, beats, cheap red bottom shoes, cheap christian louboutin, cheap christian louboutin shoes, nike clearance, christian louboutin discount, dre beats[/b[b]ルイヴィトン バッグ, cheap beats headphones, beats headphones, red bottom shoes for men, ルイヴィトン ダミエ, christian louboutin shoes clearance, beatsグッチ バッグ, christian louboutin outlet online, nike outlet online, christian louboutin sale, dr dre beats, christian louboutin pigalle, cheap beats by dre christian louboutin pigalle, dr dre beats sale, dr dre headphones, ルイヴィトン ベルト, beats by dre, dr dre beats outlet, nike factory store, beats by dre ,ルイヴィトン デニム, beats by dr dre, christian louboutin shoes outlet, beats headphones, christian louboutin cheap, コーチ カバン, christian louboutin daffodile, ルイヴィトン バッグ, ルイヴィトン ショルダーバッグ, beats by dre sale ルイヴィトンメンズ

#10 14-06-2014 08:01:19

vmxcnvjdjd
Invité

Ricordiamo che nel 1962 Rolex Replica, Breitling aveva fatto il suo primo battesimo di leggerezza al polso di Scott Replica rolex Carpenter. Fu in occasione di un Navitimer Cosmonaute - il primo cronografo da polso a hanno viaggiato nello spazio. Oggi, il marchio con la "B" alata è main sponsor del progetto svizzero Swiss sistemi spaziali, che verrà visualizzato come ambizione spazio per tutti.

#11 13-06-2018 18:04:28

lalal
Invité

nike outlet
Converse Outlet
Adidas Shoes Outlet
New Balance
Asics Shoes
Giuseppe Zanotti Shoes
Polo Outlet
Coach Outlet