100 trucs pour...

Faites savoir vos exploits!!^^

Vous n'êtes pas identifié.

#1 18-11-2017 03:17:33

Laci A. Powell
Nouveau membre
Site web

Carmen Jorda Onthuld als laatste gezicht van adidas door Stella McCart

Herzogenaurach, Duitsland - adidas van Stella McCartney heeft vandaag (dinsdag 6 december) haar samenwerking aangekondigd met Carmen Jorda, de wereldleider op het gebied van F1-ontwikkeling voor vrouwen.

adidas schoenen outlet online Een stijgende naam in haar sport, met een snelle en dynamische levensstijl die vrouwen over de hele wereld inspireert, Carmen voegt zich bij mensen als Karlie Kloss, Caroline Wozniacki en Garbiñe Muguruza in het tot leven brengen van het adidas door het merkethos van Stella McCartney.

Carmen ondergaat een krachtige training in verschillende disciplines om zich voor te bereiden op haar carrière als wereldberoemde vrouwelijke coureur. Ze gebruikt een combinatie van krachttraining voor haar kracht en yoga vanwege haar flexibiliteit, waardoor ze de perfecte pasvorm is voor adidas van Stella McCartney, dat vrouwen viert die een verscheidenheid aan work outs omarmen om hun lichaam en geest te voeden.

Voortdurend tartend en herdefiniërend de verwachtingen van haar industrie, hoopt Carmen een jonge generatie van vrouwen te machtigen om meer te bereiken door nieuwe uitdagingen aan te gaan en zichzelf verder te duwen dan ooit tevoren.

Carmen Jorda deelt haar opwinding voor de samenwerking:
"Ik ben zo trots dat ik in de adidas van de familie Stella McCartney ben gestapt. Ik werk in een zeer door mannen gedomineerde industrie, dus ik moet constant bewijzen dat ik het verdien te zijn waar ik ben. "Ik hou van de uitdagingen die me brengen, want wanneer ik slaag, is het zoveel meer lonend". Ik denk dat het belangrijk is om vrouwen aan te moedigen zichzelf te pushen om hun eigen weg te banen en ik kijk er naar uit om dat te doen met adidas van Stella McCartney. "adidas outlet online shop

Stella McCartney reageert:
"Carmen is overal een inspiratie voor vrouwen en het bewijs dat alles mogelijk is als je jezelf uitdaagt. Het is tien jaar geleden dat we het concept van stijlvolle, door technologie geleide sportkleding introduceerden, toen niemand dacht dat het mogelijk was om de twee te combineren. Sindsdien zijn we van kracht naar kracht gegaan en Carmen belichaamt die reis. We zouden niet gelukkiger kunnen zijn om met haar te werken. "adidas schoenen 2017 dames

De herfst / winter 16-collectie is nu beschikbaar en de lente / zomer 17-collectie is vanaf januari 2017 verkrijgbaar. Ga voor meer informatie naar http://www.nmdadidasnederland.com

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com